هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

تاریخ انتشار - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

افتادگی پوست، خطوط دور چشم و برآمدگی غبغب همه از علائم و نشانه های پیری پوست صورت هستند. چقدر فوق العاده است که بتوان با یک روش ایمن و سریع تمام این علائم را برطرف کرد، اما مگر می شود؟ خوشبختانه با ابداع دستگاه هایفو که معجزه قرن حاضر است؛ این آرزو تبدیل به واقعیت شده است. لیفت صورت و کشیدن پوست با دستگاه هایفو روشی مبتکرانه بدون نیاز به عمل جراحی است که نه تنها به جوانسازی پوست و کاهش علائم پیری کمک می کند؛ بلکه با تحریک تولید کلاژن* در طولانی مدت روند پیری پوست را نیز معکوس خواهد کرد. یکی از از مزایایی که موجب گسترش استفاده از این روش جوانسازی پوست شده پایین بودن هزینه هایفوتراپی نسبت به سایر روشهای لیفت صورت است.




هزینه هایفوتراپی چقدر است و چرا نسبت به سایر روش های کشیدن پوست مقرون به صرفه تر می باشد؟

جوانسازی پوست فقط طی یک جلسه
هایفو صورت فقط طی یک جلسه پوست را وادار می کند تا ترمیم خود را از لایه های عمیق آغاز کرده و و روند ضد پیری را در پوست تحریک کند. تولید کلاژن بیشتر در اثر گرم شدن لایه های زیرین پوست به خصوص لایه SMAS* با انرژی التراسوند که طی یک جلسه سی تا شصت دقیقه ای انجام می گیرد موجب می شود که چشم های شما درشت تر به نظر بیاید؛ ابرو های تان بالا برود؛ خطوط لبخند و دور چشم محو شوند؛ منافذ باز پوست بسته شوند و نتایج لیفت صورت در طولانی مدت مشاهده گردد. چون روش جوانسازی پوست با هایفو برخلاف سایر روش های کشیدن پوست مانند لیزر فقط طی یک جلسه درمانی انجام می گیرد؛ هزینه هایفوتراپی نسبت به سایر روشها بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر است. با هایفوتراپی، بیماران فقط باید سالی یک بار برای ترمیم و جوانسازی یا کشیدن پوست صورت خود هزینه کنند.
کاربرد برای نواحی مختلف صورت و بدن
هایفوتراپی به طور همزمان روی تمام نواحی مختلف صورت و گردن مانند پیشانی، ابرو، دور چشم، گونه، چانه، غبغب و به طور کلی هر ناحیه ای که روی بافت آن علائمی مانند خطوط عمیق، چین و چروک، منافذ باز یا افتادگی پوست مشاهده شود؛ موثر است و نیازی نیست که برای مشاهده اثر بخشی آن آن در نواحی مختلف صورت یا بدن چند جلسه درمانی انجام داد به همین علت هزینه هایفوتراپی ارزانتر است.
ترمیم همزمان چندین مشکل پوستی
هایفو، عمیق ترین لایه پوست را هدف قرار داده و با تحریک تولید کلاژن در این لایه که معمولاً در عمل جراحی زیبایی ترمیم میشود؛ به رفع همزمان چندین مشکل پوستی فقط طی یک جلسه کمک می کند. برخلاف سایر روش های جوانسازی پوست مانند لیزر که برای اثربخشی باید به لایه سطحی پوست آسیب وارد کنند؛ در روش هایفو سطح پوست دست نخورده باقی می‌ماند و انرژی التراسوند* به طور خاص و هدفمند به بافت های ساختاری و عمیق و عضلاتی که در آنجا کلاژن تولید می‌شود؛ نفوذ می کند. چون هایفو آسیبی به سطح پوست نمی رساند و با استفاده از انرژی التراسوند به ترمیم همزمان چندین مشکل پوستی مانند افتادگی پلک، افتادگی پوست گردن و غبغب، چین و چروک و خطوط نواحی مختلف صورت و گردن کمک می کند و نیازی به تکرار را جلسات درمانی برای مشاهده نتایج ندارد؛ هزینه هایفوتراپی نسبت به سایر روش های کشیدن پوست بسیار کم است.
ماندگاری نتایج
نتایج مطالعات مختلف نشان داده است که ماندگاری نتایج هایفو صورت بدون ایجاد برش در سطح پوست نسبت به سایر روش های تهاجمی تر مانند CO2 فرکشنال طولانی تر است. چون کلاژن در اثر تحریک هایفو در طولانی مدت زیر پوست تولید می شود؛ اثر بخشی هایفو در نواحی مختلف صورت بعد از ۳ تا ۴ ماه به طور کامل مشهود خواهد شد و ماندگاری نتایج آن در صورت مراقبت کافی از پوست می تواند بیش از یک سال باشد. ماندگاری نتایج هایفوتراپی و عدم نیاز به تکرار جلسات آن در کوتاه مدت هزینه ای که بیمار باید برای جوانسازی و لیفت صورت خود بپردازد را به شدت کاهش داده و روشی موثر و مقرون به صرفه است.
بدون دوره نقاهت و عوارض جانبی
هایفوتراپی دوره نقاهت و عوارض جانبی ندارد و بیمار می تواند بلافاصله فعالیت های روزمره خود را بعد از جلسه هایفو آغاز کرده و سر کار برگردد. هایفو تراپی بدون اینکه نیاز به آسیب رساندن به سطح پوست داشته باشد؛ در لیفت پوست موثر است. چون عوارض جانبی هایفوتراپی بسیار کم و در حد قرمزی و خشکی پوست باقی می ماند که این علائم نیز بعد از چند ساعت برطرف خواهد شد؛ بیماران نیازی ندارد که از سر کار خود به مدت چند روز مرخصی بگیرند. نداشتن دوره نقاهت و عوارض جانبی موجب می شود بیمار نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای استفاده از کرم های مخصوص، داروهای مسکن و غیره نیز نداشته باشد. درنتیجه هزینه هایفوتراپی نسبت به سایر روش‌های تهاجمی تر مثل لیزر بسیار کمتر است.
بازده و کارایی بالا
مهمترین تفاوت هایفو با سایر روش های کشیدن پوست مانند لیزر، بازده و کارایی بالای آن روی تمام انواع پوست صرف نظر از رنگ آن است. به همین علت بازده و کارایی هایفوتراپی حتی روی پوست های بسیار تیره نیز که درمان آن ها با روش هایی که بر پایه لیزر هستند؛ بسیار مشکل است؛ قابل قبول و رضایت بخش است. هزینه هایفوتراپی برای بیمارانی که پوست بسیار تیره ای دارند کاملا مقرون به صرفه و بسیار کمتر از روش هایی است که با بازدهی کمتر و ایمنی پایین در حال حاضر به عنوان روش های زیبایی درمانی اثربخشی  روی پوست های تیره جود دارد.

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

چه عواملی تعیین میکنند هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

همه ما زمانی که پوست صورتمان شروع به نشان دادن علائم پیری می کند؛ به دنبال روش های ارزان و کم هزینه و در عین حال موثر می گردیم تا دوباره جوانی و زیبایی صورتمان مثل قبل شود. در چند سال اخیر روش های کشیدن پوست و جوانسازی صورت با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در دستگاه های مختلف بسیار متداول شده است. زمانی که تکنولوژی هایفو به عرصه درماتولوژی وارد شد؛ تمام متخصصین پوست و مو از هایفو به عنوان روشی موثر و ایمن برای کشیدن پوست که نیازی به عمل جراحی ندارد اما نتایج جوانسازی پوست با آن دقیقاً مشابه با عمل جراحی زیبایی می باشد؛ یاد می کنند.
اولین سوال بیماران زمانی که با نحوه عملکرد و اثربخشی دستگاه هایفو آشنا می‌شوند و می‌خواهند از این روش برای کشیدن پوست استفاده کنند این است که هزینه هایفوتراپی چقدر است. هرچند تعیین هزینه مشخص برای هایفوتراپی امکان پذیر نیست و متخصص فقط بعد از بررسی شرایط بیمار می ‌تواند قیمت جلسه هایفو را مشخص کند اما به طور کلی می ‌توان عواملی را که در هزینه هایفوتراپی موثرند در چند مورد زیر خلاصه کرد:
تعداد کارتریج
در حال حاضر ۳ دستگاه مختلف دابلو هایفو، دابلو اولترافورمر ۳ و اولتراپی معتبرترین و پیشرفته ترین دستگاههای هایفوتراپی موجود در بازار هستند. هر کدام از این دستگاه ها کارتریج های متفاوتی مورد استفاده قرار می دهند تا بتوانند انرژی آلتراسوند را به لایه های مختلف پوست نفوذ دهند. دستگاه هایفو انرژی التراسوند را طی چند ثانیه کوتاه به ناحیه هدف در عمق های مختلف 3، 4.5  و ۱۳ میلیمتری پوست می رساند. زمانی که امواج اولتراسوند در مدت کوتاهی به پوست و لایه های عمیق آن برخورد کنند در نواحی هدف لایه درمی پوست آسیب وارد کرده و موجب تحریک تولید کلاژن در لایه SMAS می شوند.
هرچه ناحیه تحت درمان وسیع تر بوده و نیاز به نفوذ بیشتر امواج آلتراسوند به لایه های عمیق پوست باشد؛ کارتریج بیشتری مورد استفاده قرار گرفته و هزینه هایفوتراپی نیز افزایش می یابد. چون کوتاه بودن زمان نفوذ امواج اولتراسوند در حد چند میلی ثانیه به پوست از اهمیت زیادی برخوردار است و فقط در این شرایط است که هایفو می‌تواند با بازدهی بالا بدون آسیب رساندن به لایه اپیدرم پوست، لایه های زیرین و درمی را تحت تاثیر قرار دهد و نمی توان از یک کارتریج برای چند ناحیه مختلف بدن استفاده کرد؛ کارتریج ها باید به سرعت عوض شوند تا بازدهی دستگاه هایفو افزایش پیدا کند. بنابراین متخصص برای اینکه بداند هزینه هایفوتراپی چقدر است باید در جلسه مشاوره مشخص کند که حدوداً چند کارتریج برای لیفت صورت و جوانسازی پوست بیمار مورد نیاز است.
مهارت و تجربه اپراتور دستگاه هایفو
مهارت و تجربه اپراتور دستگاه هایفو در نحوه انجام و هزینه هایفوتراپی موثر است. با توجه به اینکه هایفوتراپی با اهداف متفاوتی روی پوست صورت یا بدن برای کشیدن، جوانسازی یا لاغری مورد استفاده قرار می گیرد؛ کارتریج ها و هندپیس های متفاوتی در دستگاه‌های مختلف هایفو طراحی شده است که از آنها برای نفوذ انرژی به لایه های زیرین در عمق مناسب پوست استفاده می شود. همچنین تنظیم انرژی دستگاه در اثر بخشی و میزان درد و ناراحتی بیمار حین جلسه درمانی موثر است. اپراتور هایفو باید بتواند با یک برنامه درمانی مشخص به بیمار کمک کند تا در بهترین شرایط و با کمترین هزینه به نتیجه مطلوب خود برسد. هر چند مراحل درمان با هایفو برای تمام بیماران تقریباً یکسان است اما تنظیمات دستگاه HIFU توسط اپراتور موجب می شود؛ نتایج کاملا متفاوتی بعد از اتمام برنامه درمانی روی پوست بیمار مشاهده شود.
هر چه مهارت و تجربه اپراتور هایفو بیشتر باشد با تشخیص درست نواحی که باید تحت درمان قرار گیرد و استفاده از تعداد کارتریج های کمتر، هزینه هایفوتراپی را کاهش خواهد داد و می تواند هایفو صورت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نحوی انجام دهد که بیشترین بازدهی را برای لیفت صورت و جوانسازی پوست داشته باشد.
مشکلات پوستی و شدت علائم پیری پوست
همانطور که در مقاله "سن مناسب برای هایفو! از شایعه تا واقعیت این روش جوانسازی" اشاره کردیم؛ هایفوتراپی برای تمام افراد نتایج یکسانی ندارد؛ چون علائم پیری پوست در افراد مختلف به شکل متفاوتی خود را نشان می دهد. به همین علت متخصص باید در جلسه مشاوره، برنامه درمانی هایفو را برای هر فرد بعد از بررسی مشکلات پوستی و شدت علائم پیری پوست تعیین کند تا مشخص شود هزینه هایفوتراپی چقدر است. در صورتی که علائم پیری پوست به تازگی روی صورت بیمار ایجاد شده باشد و هنوز به حدی نرسیده که افتادگی پلک چشم یا چین و چروک های بسیار عمیق در ناحیه پیشانی و چربی زیاد در ناحیه غبغب مشاهده شود؛ یک جلسه ۳۰ دقیقه ای هایفوتراپی میتواند تاثیر فوق العاده ای در جوانسازی پوست و پیشگیری از شدیدتر شدن علائم پیری پوست داشته باشد و هزینه آن نیز کمتر است. اما در صورتیکه بیمار بعد از مشاهده علائم بسیار شدید پیری پوست مانند افتادگی پلک، بزرگ شدن غبغب، عمیق شدن خطوط دور لب و دور چشم برای هایفو تراپی مراجعه کند؛ مطمئناً هزینه هایفوتراپی به علت افزایش مدت زمان جلسه و تعداد کارتریج های مورد استفاده بیشتر خواهد شد.



چرا قیمت هایفو لاغری ارزانتر از سایر روش های پیکرتراشی بدن است؟

قیمت هایفو لاغری باید با توجه به میزان چربی تجمع یافته در نواحی مختلف بدن و تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی تعیین شود. معمولا توصیه می شود که در یک جلسه هایفو لاغری فقط سه ناحیه مختلف از بدن تحت درمان قرار گیرد. بنابراین اگر بیمار برای مشاهده نتایج لاغری در نواحی مختلف بدن مانند داخل و خارج ران پا، شکم، پهلوها، بازو، غبغب، ساق پا و غیره چند جلسه هایفوتراپی انجام دهد؛ قیمت هایفو لاغری نیز افزایش خواهد یافت.
 مهم ترین مزیت هایفو لاغری نسبت به سایر روش های پیکر تراشی بدن اثربخشی روی سلول های چربی و سلولیت های هر ناحیه از بدن فقط طی یک جلسه درمانی بدون آسیب رسیدن به سطح پوست است. معمولا اکثر روشهای پیکر تراشی و کانتورینگ برای آب کردن چربی های بدن به سه تا چهار جلسه درمانی نیاز دارند که موجب افزایش هزینه جلسات تناسب اندام خواهد شد. در صورتی که هایفو لاغری فقط با یک جلسه می‌تواند اثربخشی فوق‌العاده‌ای در کاهش سایز موضعی و در عین حال کشیدن و سفت شدن پوست ناحیه تحت درمان داشته باشد.
قیمت هایفو لاغری به مدت زمان جلسه درمانی نیز بستگی دارد. در صورتی که فقط یک ناحیه از بدن بیمار نیاز به هایفوتراپی داشته باشد معمولاً درمان طی یک جلسه و با هزینه کمتری پایان خواهد یافت اما برای بیمارانی که نواحی بیشتری از بدن خود را تحت درمان قرار می‌دهند؛ مدت زمان هر جلسه هایفوتراپی ممکن است تا ۱۲۰ دقیقه نیز افزایش یابد که موجب بیشتر شدن قیمت هایفو لاغری خواهد شد.
کلینیک تخصصی هایفو با ارائه پکیج های درمانی لیفت صورت، جوانسازی پوست و لاغری با هایفو جلسات درمانی موثر و مقرون به صرفه ایرا برای متقاضیان با هر بودجه ای در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه هایفوتراپی میتوانید به بخش تعرفه‌های سایت مراجعه کرده و با عضو شدن در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما از تخفیف‌های ویژه هایفوتراپی این مرکز مطلع شوید.

مشاوره رایگان

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید