هزینه هایفوتراپی چقدر است و چگونه می توانیم تخفیف بگیریم

تاریخ انتشار - ۱۶ دی ۱۳۹۸

با افزایش سن و عدم رعایت سبک زندگی سالم، پوست به تدریج جوانی و زیبایی خود را از دست داده و نسبت به سن واقعی پیرتر به نظر می رسد. چین و چروک، خطوط عمیق صورت و شل شدن و افتادگی پوست تنها برخی از مشکلات پوستی هستند که روی صورت پدیدار شده و ظاهری ناخوشایند به آن می بخشند.




بسیاری از درمان های وابسته به زیبایی و انواع روش های جراحی و غیر جراحی که برای بازگرداندن چهره ای جوان و زیبا ارائه می شوند؛ تاثیر قابل توجهی روی جوانسازی پوست و از بین بردن این مشکلات پوستی داشتند. اما جوانسازی پوست با HIFU، یکی از روش درمانی – زیبایی است که این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 
شاید هزینه هایفوتراپی صورت که با استفاده از امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا انجام می گیرد؛ یکی از دلایل برتری این روش نسبت به سایر تکنیک های کشیدن پوست باشد. هایفوتراپی با کمترین هزینه و فقط طی یک جلسه درمانی به احیای پوست صورت کمک نموده و چین و چروکی را که سال ها در صورت نقش بسته از بین می برد. اگر می خواهید بدانید "هزینه هایفوتراپی چقدر است و چگونه می توانیم تخفیف بگیریم" ادامه مطلب را دنبال کنید:

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک هزینه دقیق و کلی برای تمام بیماران تعیین کرد. هایفو اولترا فورمر یک روش زیباسازی است که با استفاده از هایفو برای لیفت ابرو، پوست صورت و گردن که در اثر افزایش سن شل می شوند؛ به کار می رود. این روش درمانی غیر تهاجمی همچنین سبب جوانسازی موارد زیر می شود:
- خطوط ریز صورت
- منافذ بزرگ
- چروک گردن
- خط لبخند
- افتادگی پلک
- پوست ناصاف
باوجود اینکه اکثر بیماران تصور می کنند که هایفوتراپی برای همه به روشی یکسان انجام می گیرد اما بهتر است بدانید که سه نوع درمان با HIFU وجود دارد که به نام های Ultraformer 1, Ultraformer 2 و Ultraformer 3 شناخته شده و همه از آن ها به عنوان "هایفوآلترافورمر" یا هایفوتراپی یاد می کنند. به همین علت بیماران تصور می کنند که تنها یک نوع درمان وجود دارد. 
البته برخی کلینیک ها نیز با تبلیغات کاذب و با سواستفاده ازعدم آگاهی بیماران، ادعا می کنند که از روش هایفوآلترافورمر3 استفاده می کنند که بهترین روش درمانی است و هزینه هایفوتراپی را افزایش می دهند. درصورتیکه نوع درمان با این سه روش هایفوتراپی بستگی به نوع مشکلات پوستی بیمار و شدت آن بستگی دارد و انتخاب روش درمانی ممکن است در هزینه هایفوتراپی موثر نباشد. 
برای اینکه به طور دقیق بدانید هزینه هایفوتراپی چقدر است باید در جلسه مشاوره با پزشک متخصص مشورت کنید. در جلسه مشاوره، مشکلات پوستی شما توسط پزشک بررسی شده و بهترین روش هایفوتراپی صورت برای شما انتخاب می شود. سپس پزشک با توجه به ناحیه ای که قرار است درمان شود و مشکلات روی پوست هزینه هایفوتراپی را تعیین خواهد کرد.


هزینه هایفوتراپی چقدر است و چگونه می توانیم تخفیف بگیریم

چگونه برای هایفوتراپی تخفیف بگیریم؟

1. روش درمانی مینی هایفو در مقابل فول هایفو
برخی از  سالن های زیبایی، درمان های زیباسازی هایفو صورت را با قیمت های بسیار پایین ارائه می دهند که به علت استفاده از روشی است که به آن مینی هایفو می گویند. هرچند نتایج Mini-HIFU به هیچ وجه قابل مقایسه با هایفو کامل نیست؛ اما درصورتیکه پیری پوست شما به تازگی شروع شده و مشکلات پوستی حاد مانند چین و چروک های عمیق ندارید؛ می توانید با انجام روش مینی هایفو هم از تخفیف درمانی برخوردار شوید و هم جوانسازی پوست انجام دهید.
هزینه جوانسازی پوست با مینی هایفو تقریبا نصف هزینه هایفوتراپی است. بنابراین بسیاری از بیماران به سمت این درمان های (Mini-HIFU) جلب شده اند. چون گمان می کنند می توانند در هزینه هایفوتراپی صرفه جویی کرده و به نتایجی مشابه با درمان زیباسازی با هایفو دست یابند. اما متاسفانه برخی از بیماران که به افتادگی پوست و چین و چروک های عمیق دچار هستند؛ در نهایت متوجه می شوند که نتایج خوبی از این روش نگرفته اند و هزینه های اضافی برای تکمیل درمان مینی هایفو پرداخت می کنند که شاید از هزینه هایفوتراپی کاملی نیز بیشتر شود. بنابراین برای انتخاب روش مینی هایفو باید با احتیاط عمل کنید. 
همچنین مطالعات پزشکی انجام شده در مورد درمان های زیباسازی هایفو نشان داده اند که باید در هر جلسه هایفوتراپی شدت امواج آلتراسوند و قدرت دستگاه به درستی انتخاب شود تا نتایج مطلوب جوانسازی پوست را داشته باشد. چون جوانسازی پوست با هایفو معمولا طی یک جلسه انجام می گیرد؛ افزایش شدت و انرژی آلتراسوند که معمولا در جلسات مینی هایفو استفاده می شود؛ نمی تواند بهتر شدن نتایج درمان را تضمین کند. بنابراین با وجود ادعاهای تبلیغاتی، Mini-HIFU هرچند با هزینه پایین واقعا سودمند نیست.
از بین روشهای هایفوتراپی،Ultraformer 3  روشی است که بیشتر از همه توصیه می شود. این روش قادر است که درمان های قوی تری را ارائه دهد. این دستگاه در هنگام استفاده، می تواند ظاهر چشمان پف آلود و خطوط ریز صورت را بسیار بهبود بخشد. در عین حال، بیماران ناراحتی کمتری را تجربه کرده و درمان نسبت به سایر دستگاه ها سریع تر انجام می شود.
2. تعداد شات ها و نوع کارتریج
تعداد شاتهای (Shots) توصیه شده برای جوانسازی پوست با هایفوتراپی کامل  (full HIFU Facelift)با توجه به شدت مشکلات پوستی توسط پزشک حین درمان مشخص می شود. همانطور که اشاره شد هایفو Ultraformer  با آزاد کردن انرژی امواج ماورای صوت متمرکز با شدت بالا (هایفوتراپی) و نفوذ به لایه های زیرین پوست کار می کند. این انرژی شدید به سه لایه از پوست وارد شده و با افزایش و تحریک تولید کلاژن به سفت شدن پوست کمک می کند. هربار آزاد شدن انرژی توسط دستگاه هایفو یک شات نام دارد.
تعداد انرژی وارد شده و نحوه نظارت بر آنها در رسیدن به نتیجه مطلوب حین استفاده از هایفوآلترافورمر بسیار مهم است. برای اثربخشی بهتر دستگاه هایفو، کارتریج های مختلفی طراحی شده که شات های متفاوتی برای درمان نواحی مختلف بدن و مشکلات پوستی متفاوت آزاد می کنند. تعداد شات ها در افراد مختلف و با توجه به نوع کارتریج ها، متفاوت است اما معمولا هر جلسه درمانی با HIFU کمتر از 300 شات نیست. برای افرادی که برای جوانسازی پوست صورت خود به طور کامل مراجعه کرده اند؛ نزدیک به 500 تا 1000 شات برای تکمیل هایفوتراپی کامل صورت نیاز است. یک جلسه هایفوتراپی با 500 تا 1000 شات نزدیک به 30 دقیقه زمان می بد. 
بنابراین هرچه تعداد شات های کمتری مورد استفاده قرار گیرد؛ هزینه هایفوتراپی نیز کمتر خواهد بود. درصورتیکه می خواهید از تخفیف هایفوتراپی استفاده کنید می توانید در سایت هایی مانند تخفیفیان یا نت برگ به دنبال کلینیک های و مراکز درمانی باشید؛ که برای تعداد محدودی از شاتهای هایفو اولترافورمر، تخفیف گذاشته اند. معمولا کلینیک های درمانی پکیج های 500 شات هایفوتراپی را با تخفیف های ویژه به شما پیشنهاد می دهند. اما چون برای هایفوتراپی کامل صورت به بیش از 500 شات نیاز است؛ مابقی هزینه شات ها را بدون تخفیف محاسبه می کنند و درنتیجه هزینه هایفوتراپی تفاوت چندانی نخواهد کرد. 
بهتر است پیش از انتخاب کلینک های زیبایی درمانی، از معتبر بودن مجوز آنها برای استفاده از دستگاه HIFU و همچنین داشتن تجربه کافی متخصص هایفوتراپی در آن کلینیک مطمئن شود و صرفا برای صرفه جویی در هزینه هایفوتراپی بدون تحقیقات کامل به هر کلینیکی مراجعه نکنید.
3. تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی
تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی کامل و رسیدن به نتایج مطلوب لیفت صورت حداکثر 2 جلسه است. به طور معمول، بیماران برای جوانسازی پوست با هایفو آلترافورمو فقط به یک جلسه درمانی نیاز دارند اما درصورت تشخیص پزشک ممکن است یک جلسه تکمیلی نیز در نظر گرفته شود تا نتایج حاصل از هایفو صورت به حداکثر برسد و ماندگاری بیشتری داشته باشد. 
با توجه به اینکه پس از یک جلسه درمانی با هایفو، بیماران می توانند اثرات درمان را با سفت شدن پوست خود حس کنند و این نتایج به طور معمول پس از یک دوره دو تا سه ماهه به طور کامل مشهود خواهد بود؛ هزینه هایفوتراپی فقط یکبار در سال پرداخت می شود. چون بیماران می توانند پس از اولین درمان از شفافیت و زیبایی پوست خود حتی بیشتر از شش ماه و حتی تا دوسال بعد از درمان لذت ببرند. با گذشت زمان و تولید کلاژن های بیشتر در لایه های زیرین، پوست به طور طبیعی سالم تر، جوان تر و نرم تر به نظر خواهد رسید.



4. دستمزد پزشک متخصص
دستمزد پزشک متخصص برای هایفوتراپی صورت بستگی به مهارت و تجربه و دانش پزشک درخصوص دستگاه هایفو و نواحی از بدن که باید تحت درمان قرار بگیرند؛ متفاوت خواهد بود. یکی از عواملی که در هزینه هایفوتراپی تأثیر دارد؛ انتخاب کلینیک و موقعیت مکانی کلینیک است و معمولاً پزشکانی که در کلینیک های شهرهای بزرگ مانند تهران خدمات جوانسازی پوست با هایفو را ارائه می دهند؛ دستمزد بیشتری نسبت به شهرهای کوچکتر می گیرند. به هر حال این پزشکان متخصص روزانه چندین نفر را تحت درمان قرار می‌دهند و تجربه و مهارت بیشتری در استفاده از دستگاه های هایفو دارند.
اگر بخواهید از کلینیک‌ها و یا پزشکان متخصص برای انجام هایفوتراپی تخفیف بگیرید باید به دنبال کلینیک هایی باشید که پکیجهای مختلفی با تخفیف های گوناگون ارائه می دهند. در برخی فصول خاص که تعداد بیماران کاهش می‌یابد؛ کلینیک ها، پکیج های هایفوتراپی با تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان در نظر می‌گیرند تا آنها را جلب کنند. برخی از پزشکان متخصص که به تازگی کلینیک یا مطب خود را مجهز به دستگاههای هایفوتراپی کرده‌اند نیز تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرند تا مشتریان را با خدمات جدیدی که ارائه می دهند؛ آشنا کنند.
5. برند دستگاه هایفو
دستگاه هایفو سه بعدی در حال حاضر بهترین برند دستگاه هایفو است که با تعداد نقاط بیشتر و سطح مقطع سه بعدی می‌تواند با عمق و نفوذ بسیار دقیق، اثربخشی بسیار بالایی در تحریک کلاژن سازی و سفت شدن پوست صورت داشته باشد. نتایج جوانسازی پوست با دستگاه هایفو دابلو آمریکایی نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار، رضایت بخش تر بوده و البته هزینه هایفوتراپی با دستگاه دابلو نیز کمی بالاتر است. دستگاه دابلو هایفو دارای مجوز بهداشت و درمان ایران همچنین مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا است. معمولاً پزشکان متخصص پوست و مو که خدمات هایفوتراپی ارائه میدهند از دستگاه دابلو برای جوان سازی پوست استفاده می کنند.
6. ناحیه تحت درمان
هزینه هایفوتراپی به طور معمول برای جوانسازی کل صورت توسط کلینیک ها ارائه می شود. اما در صورتی که شما فقط به دنبال رفع چین و چروک ها یا لیفت پوست گردن یا حتی استفاده از هایفو برای جوانسازی پوست سایر نواحی بدن خود باشید ممکن است در جلسه مشاوره هزینه درمان شما تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند. بنابراین بهتر است پیش از خرید پکیج های درمانی هایفوتراپی در جلسه مشاوره به طور کامل مشخص کنید که کدام نواحی بدن و چه مشکلات پوستی خود را می خواهید با دستگاه هایفو درمان کنید. با مشخص شدن ناحیه تحت درمان، هزینه هایفو تراپی، تعداد جلسات و میزان اثربخشی درمان به طور کامل برای شما مشخص خواهد شد.

آیا هزینه هایفوتراپی از لیفت صورت با جراحی کمتر است؟

پایین بودن هزینه هایفوتراپی صورت نسبت به جراحی لیفت صورت یکی از بزرگترین مزایای آن به شمار می اید. نتایج هایفو صورت در کاهش چین و چروک پوست، خطوط عمیق صورت و افتادگی و شل شدگی پوست کاملا با لیفت صورت قابل مقایسه است و بیماران اثرات جوانسازی پوست بعد از هایفو را به خوبی مشاهده خواهند کرد. از طرفی ماندگاری درمان با هایفو طولانی مدت و بیش از یکسال است. بنابراین هزینه هایفوتراپی در مقایسه با نتایج فوق العاده و ماندگاری نتایج درمان با لیفت صورت بسیار مقرون به صرفه و به نفع بیمار است.



مشاوره رایگان

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید