من هایفو انجام دادم: تجربه من از هایفو بینی!

تاریخ انتشار - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

چند سال پیش برای اولین بار به یک کلینیک زیبایی  مراجعه کردم و تصمیم داشتم با تزریق بوتاکس و فیلر چهره‌ام را تغییر بدهم؛ تا به برجسته شدن گونه ها، بینی ام کوچکتر به نظر برسد. با چند نفر از دوستانم مشورت کردم. آنها به من پیشنهاد دادند که ابتدا برای از بین بردن چین و چروک ها و کشیدن پوست چند جلسه لیزر انجام بدهم و سپس بوتاکس کنم.




اما زمانی که پزشک متخصص کلینیک در جلسه مشاوره، صورتم را بررسی کرد؛ به من پیشنهاد داد که بهتر است هایفوتراپی بینی و صورت را برای کشیدن پوست و کوچکتر کردن بینی و غبغب انتخاب کنم. من از هایفوتراپی میترسیدم و همواره تصور می کردم که جلسه هایفوتراپی خیلی دردناک است. بنابراین در آن مقطع زمانی تصمیم گرفتم که با تزریق فیلر، گونه هایم را برجسته کنم تا بینی ام کوچکتر به نظر برسد. 
تقریبا شش ماه بعد از اینکه فیلر تزریق کردم؛ اثرات آن تقریباً از بین رفت و باید مجدداً از یک روش درمانی زیبایی برای تغییر ساختار چهره ام استفاده می کردم. این بار درباره هایفو تحقیقات بسیار زیادی انجام دادم و بعد از مطالعه "خلاصه تجربیات کسانی که هایفوتراپی کردند"؛ به این نتیجه رسیدم که هایفو، بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست است که درد چندانی ندارد. بنابراین مجددا به کلینیک مراجعه کردم و من هایفو انجام دادم.
 متخصص بعد از بررسی علائم پیری پوست صورت، برای من توضیح داد که درمان با هایفو می‌تواند بیشتر از سایر روشهای درمانی مانند تزریق فیلر یا لیزر فرکشنال در جوان سازی پوست و کوچک کردن بینی من موثر باشد. البته این نکته را نیز اضافه کرد که با هایفوتراپی هم می توانم بینی و غبغب را لاغر کنم و هم با کشیدن پوست ظاهر بهتری به چهره ببخشم.

تجربه من از هایفو بینی در جلسه درمانی

در جلسه هایفو بینی، ابتدا متخصص کرم بی حس کننده را روی تمام صورت من مالید. چون من باز هم از اینکه هایفو صورت درد دارد؛ میترسیدم بعد از نیم ساعت جلسه هایفوتراپی صورت من آغاز شد. تجربه من از هایفو بینی با دستگاه آلترا فرمر3 (ULTRAFORMER III) بود و همانطور که انتظار داشتم؛ لیفت صورت به روش غیر تهاجمی انجام گرفت. البته همانطور که در جلسه مشاوره متخصص برایم توضیح داده بود؛ احساس درد و ناراحتی داشتم اما چون کرم بی حس کننده روی صورت و بینی مالیده بودم توانستم به راحتی آنرا تحمل کنم. 
درمان با دستگاه ULTRAFORMER III در کلینیک تخصصی هایفو در شرایط کاملا بهداشتی و زیر نظر پزشک متخصص انجام گرفت. در طول جلسه درمانی من احساس آرامش زیادی داشتم چون متخصص تمام مراحل را برایم توضیح می داد و برخورد خوبی داشت. زمانی که هند پیس هایفو نزدیک صورتم قرار می گرفت؛ احساس می کردم که پوست صورتم سوزن سوزن می شود. شدت آن خیلی زیاد نبود. زمانی که پزشک متخصص از هایفو روی ناحیه بینی استفاده میکرد؛ حرارت ایجاد شده توسط امواج اولتراسوند را در لایه‌های درمی پوست احساس میکردم و پزشک برایم توضیح داد که این حرارت باعث از بین رفتن سلولهای چربی و همچنین برخی از بافت های پوست می شود که در نهایت تولید کلاژن را تحریک کرده و به کوچک شدن بینی و کشیدن پوست نواحی مختلف صورت کمک می‌کند. پوست بینی نسبت به نواحی دیگر صورت نازکتر است و احساس درد و ناراحتی بیشتری می‌کردم چون امواج آلتراسوند خیلی سریع‌تر از پوست من می‌گذشت. کل جلسه هایفوتراپی صورت و بینی من حدود نیم ساعت زمان برد.
دستگاه آلترا فورمر ۳ HIFU جز بهترین روشهای درمانی لیفت پوست صورت است که از تکنولوژی اولتراسوند متمرکز میکرو و ماکرو برای کشیدن و جوانسازی پوست همچنین بینی استفاده می کند. نتایج هایفو بینی با دستگاه ULTRAFORMER III ماندگاری بیشتری دارد و عوارض جانبی آن بسیار ناچیز است.



من هایفو انجام دادم: تجربه من از هایفو بینی!


هایفو بینی دردناک نیست

در این چند سال درمان با هایفو در کلینیک های مختلفی به من پیشنهاد شد اما من همیشه از درد هایفوتراپی میترسیدم و از رفتن به کلینیک خودداری می‌کردم. تا اینکه بالاخره با بررسی مزایا و معایب هایفو صورت متوجه شدم؛ اشتباه میکردم و من هایفو انجام دادم. در تحقیقات خودم متوجه شدم که انرژی التراسوند هایفو بدون درد و عوارض جانبی فقط روی لایه های عمیق تر پوست برای تحریک کلاژن سازی اثر گذاشته و چون به سطح پوست آسیبی نمی رساند؛ درد و عوارض جانبی نخواهد داشت.
بعد از هایفو بینی زمانی که اثر کرم بی حس کننده از بین رفت؛ احساس کمی سوزش در ناحیه بینی و گونه هایم داشتم اما آزار دهنده نبود. پوستم در نیز کمی حساس شده بود و ترجیح میدادم با دست آن را لمس نکنم. این علائم تقریباً سه تا چهار روز ادامه داشت و به سرعت بهبود یافت.

نتایج تجربه من از هایفو بینی

همان طور که انتظار داشتم نتایج تجربه من از هایفو بینی یک ماه بعد از جلسه درمانی به طور محسوس مشاهده شد. تقریباً طی چند هفته بعد از هایفو معجزه ای که روی صورتم انجام شده بود را مشاهده کردم و متوجه شدم که تولید کلاژن توانسته است هم به کشیدن‌پوست و هم به کوچک شدن بینی کمک کند. چربیهای غبغب نیز از بین رفتند و همانطور که متخصص تضمین کرده بود؛ نتایج هایفو بینی بیش از یک سال روی صورت من باقی ماند.
من به هیچ کدام از همکارانم نگفته بودم که برای جلسه هایفو بینی وقت گرفته ام. میخواستم ببینم عکس العمل آنها چیست. جالب این بود که بعد از حدود سه هفته همه آنها با تعجب از من می پرسیدند که چه کاری روی صورتم انجام داده‌ام. زمانی که خودم را نیز در آینه نگاه می کردم کاملا متوجه کوچک شدن بینی و غبغب خودم شدم. اثرات هایفو بینی برایم خوشایند و رضایت بخش بود. از زمانیکه همکارانم نسبت به چهره جدیدم اظهار تعجب کردند اعتماد به نفسم به شدت بالا رفته است.

هزینه هایفو صورت

با توجه به تجربه قبلی که از پرکردن چین و چروک ها با فیلر پوستی داشتم؛ هزینه هایفوتراپی طی یک جلسه برای کل صورت نسبت به ماندگاری نتایج آن کاملا مقرون به صرفه و ارزان بود.
ترکیب درمان هایفو بینی با سایر روشهای لیفت 
من از پزشک در خصوص تزریق بوتاکس و فیلر بعد از هایفوتراپی پرسیدم و می خواستم بدانم آیا می تواند تاثیر بیشتری در کوچک‌کردن ‌بینی من داشته باشد. متخصص به من توصیه کرد که حدوداً یک ماه بعد از هایفوتراپی برای تزریق فیلر پوستی مراجعه کنم. با وجود اینکه یک بار این روش را امتحان کرده بودم اما نتایج تزریق هیالورونیک اسید در ناحیه گونه بعد از هایفو بینی کاملاً متفاوت از نتایج تزریق قبلی بود. بعد از جلسه درمانی تمام چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم و پیشانی ام از بین رفت و حتی سیاهی دور چشمم نیز برطرف شده بود.
بعد از چند ماه که نتایج هایفو به طور کامل مشهود شد؛ تصمیم گرفتم که از تزریق فیلر برای بالا بردن بینی استفاده کنم. مجددا به پزشک متخصص مراجعه کردم و تزریق فیلر پوستی بدون استفاده از کرم بی حسی فقط بعد از چند ثانیه ماساژ بینی با یخ، انجام گرفت که درد چندانی نداشتم اما نتیجه آن برایم رضایت بخش بود.
همانقدر که هایفو تراپی بینی توانسته بود بینی را کوچک کند و چربی های آن را از بین ببرد؛ تزریق فیلر در عروسکی کردن آن موثر بود و کاملاً به صورتم می آمد. البته با اینکه چند ماه بعد تزریق فیلر را انجام داده بودم اما اثر آن نسبت به هایفو بینی کمتر باقی ماند و با وجود اینکه حدوداً بعد از یک سال، بینی من همچنان کوچک باقی مانده بود اما سر آن دوباره پایین افتاد. با توجه به مشاهده نتایج هایفو بینی و تزریق فیلر می توانم با اطمینان بگویم که ماندگاری نتایج هایفوتراپی بینی از تمام روش های کشیدن پوست و جوانسازی صورت بیشتر است.
 اگر شما هم مثل من تصمیم گرفته‌اید هایفو صورت انجام دهید و اطلاعات زیادی درباره آن ندارید؛ من تمام آنچه را که طی بررسی‌های قبلی و تجربه‌ هایفویی که انجام داده‌ام؛ برای تان شرح می‌دهم تا تصمیم درستی بگیرید:

مزایای هایفوتراپی چیست؟

HIFU با امواج آلتراسونیک متمرکز با شدت بالا یک روش درمانی زیبایی برای لیفت صورت بدون عمل جراحی است که از انرژی التراسوند برای اثر گذاری روی لایه SMAS و تحریک تولید کلاژن زیر پوست استفاده می‌کند. امواج آلتراسوند به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و بعد از تولید کلاژن موجب کشیدن و لیفت پوست خواهند شد. 
علاوه بر این هافوتراپی می‌تواند به طور موثر در آب کردن چربی های هر ناحیه از صورت و بدن مانند بینی یا غبغب موثر باشد.
من هایفو انجام دادم و اثرات هایفوتراپی با دستگاه ULTRAFORMER III را روی کاهش چین و چروک های صورت و خطوط اخم و لبخند به طور کامل تضمین می کنم چون نتایج آن را طی تجربه هایفو بینی که داشتم مشاهده کردم. 
درمان با هایفو کاملاً راحت است و تقریباً بدون درد انجام می گیرد چون هیچگونه برش و عمل جراحی روی لایه سطحی پوست انجام نمی‌گیرد و تزریقی نیز نیاز ندارد؛ دوران نقاهت عوارض جانبی آن بسیار کم است. 
یکی از مهمترین مزایای هایفو به نظر من امکان استفاده از آن در نواحی دور چشم بدون هیچ گونه عوارض جانبی است چون من همیشه از روش هایی مانند لیزر اطراف چشم می ترسیدم چون شنیده بودم که به چشم آسیب می رسانند اما امواج اولتراسوند مورد استفاده در دستگاه هایفو هیچگونه آسیبی به چشم نمی رساند.
هایفو بینی کاملا بدون درد انجام می گیرد و طی یک جلسه می‌تواند علاوه بر این که به کوچک شدن بینی کمک می‌کند؛ به کشیدن پوست در نواحی مختلف صورت مانند افتادگی پلک یا افتادگی پوست گردن نیز کمک کند.



عملکرد هایفو چگونه است؟

دلیل اثر بخشی فوق العاده هایفوتراپی، تحریک تولید کلاژن و الاستین است. زمانی که سن شما بالا می رود؛ فیبرهای حمایت کننده در زیر پوست ضعیف می‌شوند و به تدریج پوست ما شل می شود. زمانی که هایفو لایه های زیرین پوست را هدف قرار می‌دهد؛ کلاژن بیشتری زیر پوست تولید شده و فرایند خود ترمیمی در بدن آغاز می شود که در نتیجه به رفع افتادگی پوست و جوانسازی صورت کمک می‌کند و روش لیفت صورت با هایفو برای نواحی مختلف از صورت که علائم پیری روی آنها مشاهده می شود؛ اثربخشی فوق العاده ای دارد.

هایفو روی کدام نواحی صورت بیشترین تاثیر را دارد؟

گونه ها 
گردن 
گودی زیر چشم 
خطوط دور لب 
خطوط پیشانی 
ابروها 
غبغب
بینی

هایفو چه تاثیری روی لایه SMAS می گذارد؟

امواج آلتراسوند متمرکز با شدت بالا زمانی که به لایه SMAS پوست نفوذ می کند موجب تخریب برخی از سلول های پوست در اثر حرارت بالا و تحریک فرایند خود ترمیمی بدن و تولید کلاژن بیشتر زیر پوست می‌شود که در نتیجه منجر به کشیدن پوست و جوانسازی صورت به تدریج در طول زمان خواهد شد.

آیا هزینه هایفو بینی مقرون به صرفه است؟

هزینه هایفو بینی کاملا مقرون به صرفه است چون فقط طی یک جلسه ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ای می تواند اثرات کوچک کردن بینی و جوان سازی پوست صورت را همزمان با هم ایجاد کند؛ علاوه بر این نیاز به تزریق بی حسی ندارد و تقریباً بدون درد و راحت انجام میشود. عوارض جانبی مانند قرمزی و تورم بعد از هایفو صورت طی چند روز از بین می رود؛ به همین علت نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای خرید مسکن یا پماد های ضد درد ندارید. چون می توانید بلافاصله بعد از هایفو سر کار برگردید حتی به علت مرخصی گرفتن نیز حقوق از شما کم نمی شود و از این لحاظ نیز به نفع شماست.

کاندید مناسب برای هایفو بینی  چه کسی است؟

هایفو بینی برای افرادی مناسب است که چربی زیادی زیر پوست بینی آنها تجمع یافته و موجب بزرگ به نظر رسیدن آن می‌شود. هایفوتراپی با بالا بردن گونه ها و لیفت پوست نیز به کوچکتر نشان دادن بینی کمک می‌کند. بنابراین فقط افرادی که بینی گوشتی و پهن داشته باشند می‌توانند از نتایج هایفو بینی راضی باشند. چون هایفوتراپی روی استخوان تاثیری ندارد. به هر حال مانند هر روش درمانی غیر تهاجمی بدون نیاز به عمل جراحی نباید انتظار معجزه از هایفو داشته باشید. اما نتایج آن نسبت به سایر روش های زیبایی درمانی مانند لیزر فرکشنال یا تزریق فیلر در لیفت صورت و کوچک نشان دادن بینی موثرتراست. کاندید مناسب برای هایفو بینی معمولاً افراد بالاتر از ۳۰ سال هستند که بینی های گوشتی و پهن دارند.

مشاوره رایگان

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید